Daisypath Graduation Tickers

Daisypath Graduation tickers

Thursday, June 16, 2011

smile & the world is yours!

hye.. wat more can i say..
this kids make me happy..
my life would be never be the same after this.. without seeing this kids..
it will never be the same..
n i thankful for this opportunity to share my knowledge with them..

aishh.. chumel ar kowang..luv u more each days..
ari guru dapat towel, clip rambut, notebook, chewing gum & now rantai lak..
macam2 tau kowang.. walaupon kowang suker pow tece, tece tak kisah..
sbb u all does make me happy..

skrg mls nak upload gambar brg2 ni..tgk ar dh rajin nak transfer tece upload k..
tq.. opss lupa lg satu make me touch dieorg siap ckp..
kalo solat mesti kiteorg doakan tece..
biler tanye doa ape.. semoga kesihatan baik and cepat kawin.. aiyak..
lain kali tambah g doa k.. ckp semoga tece bertambah murah rezeki n awek muda..
plus dapat kije bagus.. gaji bagus.. amin..

No comments:

Post a Comment